Monday 2 January 2017

Kegunaan-Kegunaan Concrete Canvas® GCCM



PERLINDUNGAN DAN PENSTABILAN CERUN

Concrete Canvas boleh digunakan untuk menstabilkan dan melindungi cerun sebagai pengganti shotcrete dan jaring keluli. Ia biasanya lebih cepat untuk memasang, lebih kos efektif, tidak memerlukan peralatan khas, dan menghapuskan risiko yang berkaitan dengan serpihan dan pantulan dari shotcrete.
PERLINDUNGAN CERUN
 PENSTABILAN CERUN

PELAPIK LONGKANG
Concrete Canvas boleh dibuka dengan mudah untuk melapik parit atau saluran. Ia adalah lebih cepat, lebih mudah dan lebih murah untuk dipasang berbanding parit konkrit biasa dan tidak memerlukan peralatan khas. Bahan ini boleh diletakkan pada kadar 200sqm / jam oleh sepasukan 3 orang.

PENGUKUHAN GABION
Concrete Canvas (CC) boleh digunakan untuk membaiki dengan cepat dinding gabion yang rosak dan tidak stabil untuk memberi perlindungan jangka panjang. CC juga boleh digunakan untuk menaik taraf struktur baru atau yang sedia ada.

PELAPIK BAN
Concrete Canvas bertindak sebagai penahan rumpai yang berkesan, mengurangkan kos penyelenggaraan serta memberikan tahap ketidaktelapan tambahan dan perlindungan kebakaran.

PELAPIK KOLAM
Concrete Canvas boleh digunakan untuk melapik lagun atau kolam untuk mendapat tahap ketidaktelapan yang sama dengan tanah liat.
 
MEMBAIKPULIH KONKRIT
Canvas konkrit boleh digunakan untuk melapik dan membaik pulih struktur konkrit yang sedia ada yang mengalami kemerosotan dan retak.

PELAPIK PEMBETUNG
Concrete Canvas boleh digunakan sebagai alternatif yang kos efektif kepada semburan bitumen atau membina semula pembetung yang rosak, sekaligus memberikan perlindungan dari hakisan.

No comments:

Post a Comment